יום שני, 20 ביוני 2011

שוק רמלה בשדרת קולומבוס, יריד אמנים בלינקולן סנטר והבריכה של ז'קלין קנדי אונסיס

קים המכונה קימברלי, מעבירה לי את מפתחות הדירה ברחוב 83, ונאבקת שעה ארוכה בממיר הסרבן של הכבלים.   אני במקביל, מתחבר (סוף סוף !!!) לרשת אלחוטית ומנהל תקשורת נורמלית בלי להאבק בשגיונותיו של מחשב המאק של לוסי ובאנגלית שלו.  תענוג.  חזרה לכנפי הפיקוד העליון ושיפור מגמה לכיוון קולומבוס אווניו, שם יש היום יריד של שמאטעס.  חם ומשעמם ואני מתנחם בכוס לימונדה קרה ובהאזנה ללהקת חובבנים זייפנית למדי שמבצעת שירים משנות השבעים.  חביב.

גמרנו את המדרחוב הזמני של קולומבוס ועכשיו ללינקולן סנטר, למקצה שיפורים בשוק האמנים שם. אפשר למצוא בין הביתנים, תכשיטים וקרמיקה , תמונות ובגדים, רהיטי עץ ובובות משונות וגם כנר שעומד שם ומנגן בליווי פלייבק מדיסק ומוכר את הדיסקים שלו. מיצינו.  גיחה לחנות של כלי בית ונסיגה לכיוון הבית תוך חיפוש משהו לנשנש.

מתבצע פיצול :  המשכילים מתנחלים בבארנס אנד נובל והקיבוצניקים הולכים לסנטרל פארק.  מזג האויר חמים למדי, בסביבות 26 צלזיוס אני חושב, מה שגורם להליכה להיות קצת מיוזעת, אפס כי השמש המנמיכה והאויר הצלול מוציאים את הניו יורקים מחוריהם וגם התמונות נראות לא רע בכלל.

אני מטפס על הסוללה המקיפה את האגם שבלב הפארק ומתחיל בהקפה.  מודד זמן כדי לקבל מושג על הגודל.   זה בערך חצי שעה נטו בהליכה די מהירה, כלומר היקף של כשלושה קילומטר.  מי שזוכר את הנוסחאות של שטח מוזמן לחשב.  אני הסתפקתי בללכת מסביב, לצלם ברווזים ולהפריע לג'וגרים.   לקראת סיום מצלצלת לוסי שחוזרת מביקור אצל אמה ומציעה שנלך לשוח על גדת האיסט ריבר בגן קרל שורץ. ההצעה מתקבלת ואנחנו מתנהלים לאיטנו תוך ליבון ודיש  בתעוקות החיים למיניהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה