יום חמישי, 23 ביוני 2011

תקשורת תקשורת

בשעה טובה ובחסות שרעפי הבוקר (מה זה ?)  חמקו כוחותינו לדירה שברחוב 83, הלא היא דירתה של קים. השבח לאלוהי הווי-פי.  קים החמודה השאירה במקרר גלון של מים מינרלים וחצי גלון חלב שקנתה עבורנו. וכיוון שאנחנו מהמזרח התיכון, חיכתה במקרר גם קופסה קטנה של חומוס. זה מה שאתם אוכלים שם בלבנט, לא ?

אני מצליח להעלות בזריזות שלושה פוסטים ולעשות כמה שיחות עם הארץ דרך הסקייפ, וכבר אץ- נחפז לפגוש את אסף באולפני פוקס אשר  ברוקפלר סנטר.   בדרך אני קצת מתברבר, אבל כל בירבור הוא פתח למראות חדשים וזוויות שטרם התגלו.  במקרה שלנו מדובר בעוד פינת-חמד של סנטראל פארק וכיכר עם פסלי ראש של חיות שונות ומשונות.

אסף מכין לי הפתעה  ומצרף לפגישה את דנה שעובדת אף היא באותו בניין בצוותו של הראלדו המפורסם. דנה מפתיעה אף היא בחדשות טריות מהארץ בעניין העברתו של ערוץ 10 לירושלים  ומעורבותה של JCS בארוע. אכן חלון של אופטימיות.  מחליפים אינפורמציות ונפרדים מדנה ואחר מתחילים את הסיור באולפנים. 

  אין מה להגיד :  גם פה מקבלים המחשה שאמריקה זה אמריקה ואנחנו סתם איזה שכונה זניחה עם תסביך גדלות לא מובן.   שפע של אולפנים מלאי ציוד ותפאורה מושקעת, צוותים חייכניים שעובדים בשקט ובמקצועיות. אמריקה.   באחד מחדרי בקרת הקול, אני נכנס לשיחה עם הסאונדמן ומנסה לעשות רושם שאני יודע לשאול את השאלות הנכונות. אני מקווה שעמדתי יפה במבחן, לפחות לגבי אחד שהגיע מהפרובינציה.

הסיור מתקנח לו בארוחת צהריים קלה בקפיטריה של הבניין, עוד פרידה מדנה ותצלום משותף על רקע זירת ההתרחשות, ואנחנו בדרכנו לפגישה עם כח מ' שאף הוא ירד לשבור שבר אי שם ברחבי הברודווי.
ואם אנחנו כבר בברודוואיי, אז למה שלא נבדוק אם יש כרטיסים זולים להצגות ?  מר פרי הזכור לטוב, המליץ על Avenue Q וגם ציין שהכרטיסים הזולים ביותר בעיר ניתנים להשגה במשרד TKTS אשר בטיים סקוואר.  אז ניגשנו.  ואכן אמת דיבר האיש.  לאחר המתנה קצרה למדי, אנחנו רוכשים זוג כרטיסים במחיר מתקבל על הדעת להצגה של 8 בערב. יופי.
קופצים ה"ביתה" להחליף בגדים והופה, חזרה למנהרות בדרך לכיבוש האוף-ברודוואי. הגענו בזמן, קיבלנו תוכניה, השתקנו פלאפונים, ויאללה מתחילים.

ההצגה היא מעין מחזמר של בובות המופעלות ע"י שחקנים מוכשרים להפליא, העלילה והדמויות הן גירסה למבוגרים של רחוב סומסום והחבובות, והביצוע... אוח אוח אוח, תענוג אמיתי.

 יאללה, הביתה.

תגובה 1:

  1. תעשו חיים, נראה שאתם נהנים ומנצלים היטב כל דקה. את התמונה של שלושת אנשי התקשורת - אהבנו ! מחכה לשמוע את הסיפורים בעל פה.

    השבמחק